cancel
Showing results for 
Search instead for 
Did you mean: 
cancel
919
Views
0
Helpful
1
Replies

Desde que actualice mi router cisco 3825 a la versión c3825-advipservicesk9-mz.151-3.T4.bin, ejecuto el comando ip classless y sin embargo no me lo muetra ¿Que necesito activar adicionalmente para poder ver el comando ip classless?

yolirramirez
Level 1
Level 1

Desde que actualice mi router cisco 3825 a la versión c3825-advipservicesk9-mz.151-3.T4.bin, ejecuto el comando ip classless y sin embargo no me lo muetra ¿Que necesito activar adicionalmente para poder ver el comando ip classless?

1 Reply 1

chrmiran
Cisco Employee
Cisco Employee

Original question (Translation)- Since I activated my cisco 3825 to version c3825-advipservicesk9-mz.151-3.T4.bin, I typed in the command "Ip classless" and couldn't see it.  What do I need to activate additionally to view the command "ip classless"?

Respuesta/Response-

Normalmente, ese comando es activado con las valores normales (default) porque los protocolos usados hoy en dia son classless.  Si teclas "show running-config", puedes ver que ip classless esta alli.

Response Translation- Normally, this command is activated by default now because most protocols used today are classless.  If you type "show running-config", you'll see that ip classless is there.

Review Cisco Networking products for a $25 gift card